.

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

Monday, January 5, 2009

Jangan membeli barangan keluaran Amerika & Yahudi


Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM) melancarkan kempen memboikot barangan dan perkhidmatan yang ada hubung kait dengan Yahudi dan Amerika Syarikat (AS) dengan mengenal pasti 108 barangan yang digunakan oleh 15 juta umat Islam di negara ini sebagai bantahan terhadap sikap tidak berperikemanusiaan rejim Zionis ke atas para penduduk Palestin selain memberi kesedaran kepada umat Islam agar lebih peka dengan barangan harian yang digunakan.

Setiausaha Agungnya, Datuk Dr. Maamor Osman berkata,"Pengguna Islam juga tidak perlu risau kerana kita mempunyai banyak produk yang setanding dengan keluaran Yahudi dan Amerika Syarikat serta turut diiktiraf kerajaan".

scroll paling bawah pada blog ini untuk senarai produk - produk yahudi

Cadangan memboikot barang-barang dari Amerika Syarikat (AS) akan dibentangkan ke Kabinet Rabu ini.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi memberitahu, beliau akan membentangkan cadangan berkenaan sebagai langkah untuk rakyat negara ini membantah serangan berterusan Israel terhadap Palestin yang mendapat sokongan AS.

''OIC perlu bersatu dengan negara-negara anggota, bukan setakat memboikot barang-barang dari Israel tetapi juga memboikot barang yang dikeluarkan oleh syarikat antarabangsa Yahudi di AS,'' katanya.


No comments:

rujukan